niedziela, 2 września 2012

Hej ; ) Dzisiaj jeszcze napisze o dwóch kosmetykach , których chyba najczęściej używam.
Oto one:



No to zaczynamy :

Under twenty, 2w1 lekki krem + puder antybakteryjny
Jak dla krem jest bardzo dobry . Od razu mówię, że nie mam wielkich problemów z skórą na twarzy. Więc nie potrzebne mi są tony fluidów itp ; )
Wg producenta matuje i nawilża -z tym się zgadzam
wyrównuje koloryt skóry - jak najbardziej
Również maskuje zaczerwienienia i małe niedoskonałości.

Czy kupię ponownie: TAK

RIMMEL ,STAY MATTE

Dokładnie nie pamiętam za ile go kupiłam , na pewno ponad 20 zł w rossmanie.
Jest cudowny.Kocham Go .
Maskuje świecenie się twarzy. Nie obsypuje się . ; )
Do zamaskowania drobnych niedoskonałości jest super ; ) Czuję ,że pod nim moja skóra oddycha i dla mnie najważniejsze jest to ,że jest delikatny .
Czy kupię ponownie: TAK

Na dole wstawiam zdjęcie mojego (już trochę zużytego pudru)
Ja używa numer 005.

PS . kciuk pobrudzony lakierem , bo robiłam ombre na paznokciach i jeszcze nie wykończyłam ^^

Jeszcze chciałam wspomnąć ,że niestety puder nie ma w sobie gąbeczki . Ale ja dokupiłam w rossmanie za niecałe 10 zł w zestawie były dwie gąbeczki biała i różowa. (taka jak na zdjęciu) . Firma 'Beauty' . Polecam  ; )


Na dzisiaj to tyle  ; ) Idę przyszykować się do snu . Jutro rozpoczęcie roku szkolnego .
Obecnie idę do 2 technikum ekonomicznego więc czeka mnie sporo nauki ; ) Dobranoc ; )
































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz