poniedziałek, 10 września 2012

ShinyBox- czyli darmowe kosmetyki ; )

Hej ; )  Dziś Zaprezentuję Wam stronę ShinyBox pewnie niektórym już dobrze znana ; )

"ShinyBox to pięknie zapakowane pudełko z pięcioma mini produktami kosmetycznymi, dostarczone do Twoich drzwi każdego miesiąca."

Pudełko dostajemy za darmo , wystarczy zalogować się i zapraszać znajomych by dołączyli do klubu.
Za każdą osobę dostajemy 5 ShinyStars , za każde 100 tych punkcików dostajemy DARMOWE  pudełko kosmetyków . Na wejście otrzymuje 20 ShinyStars za wypełnienie profilu . Więcej na zdjęciu poniżej :
(kliknij na zdjęcie by się powiększyło )










Pudełko dostajemy co miesiąc pod warunkiem , że zdobędziemy 100 ShinyStars, a więc rejestrujcie się i do dzieła ; )
Link Znajduję się po prawej stronie bloga lub bezpośrednio tu :


                                                        Klikaj i do dzieła . ShinyBox







8 komentarzy:

  1. Ja już mam :)
    ale za każdą osobę 5shinystars?
    obserwujemy?:D

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny blog :] obserwujemy?
    www.yesnoana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Znana, znana ;) Na początku mnie to kusiło, ale nie chce mi się namawiać znajomych na zapisywanie się ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. kusi mnie coraz bardziej żeby się tam zarejestrować ^^ bardzo ładny blog, obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O a tu już byłam :P
    Pewnie, obserwujemy :) Teraz Twoja kolej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. a great post! followed you in gfc, hope you will follow back! http://xxxloveisbeautyxxx.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń