niedziela, 9 września 2012

Moje ulubione perfumy ; )

Tyle czekania na ten weekend , a tu już niedziela wieczór i jutro znowu trzeba się męczyć caaały tydzień .

Chciałam Wam dzisiaj pokazać moje ulubione perfumy , które się niestety skończyły i aktualny dezodorant z adidasa . ; )

To może najpierw zaczynamy od cudeńka , którego już nie mam .

Bruno Banani Pure Woman 4, woda toaletowa

Dostałam ją od chłopaka na urodziny ale wiem , że można ją kupić w rossmanie . Dla tych , którzy się zdecydują na zakup tej wody toaletowej osobiście polecam kupienia jej  na allegro ponieważ wychodzi dużo taniej . O zapachu mogę powiedzieć ochh i ahh ♥♥ Kocham ten zapach !!  Nie mam pojęcia jak  go opisać , jest taki słodki ale nie za słodki . ; P  Piękny . ; ) Za 40 ml (na allegro ) kosztuje ok 73 zł ale to różnie .
Bardzo długo utrzymuje się na ciele a ubrania pachną i pachną aż do wyprania ich .
Bardzo bardzo polecam .





Adidas for Woman, fizzy energy body fragrance, woda toaletowa

Zapach świeży bardzo mi się podoba ; ) Można go kupić z tego co wiem w tesco ,rossmanie , naturze kosztuję ok.25 zł bardzo tani . Minusem jego jest to , że krótko trzyma się na ciele , ale jak sie popryska drugi raz to jest ok xD Polecam ; )




Jeszcze w tym poście chciałam z Wami podzielić się moim pomysłem odnośnie ... wybielania zębów . Hmmm.. postanowiłam kupić Białą perłe do wybielania zębów. Podobno otrzymuję się efekt po pierwszym zastosowaniu. A z racji tego ,że idę na wesele za 2 tygodnie postanowiłam Sb to zamówić. Jak będzie to się okaże . Ograniczę picie kolorowych napojów , kaw , herbat i może bd ok ; )
Więcej o Białej Perle na stronie: 
                                                                 http://bialaperla.com.pl/



Pozdrawiam i życzę Wam , żeby jak najszybciej zleciał tydzień ;*

4 komentarze:

  1. Świetny post lubię bardzo perfumy z Adidasa pozdrawiam i zapraszam do obserwowania mojego bloga
    http://dominikazwanziger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy jeszcze nie miałam perfumów , więc mam pytnie czy są dobre ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie pachną, świetnie nadają się na lato bo są świeże ; )
      trwałość na 4 ale i tak to mi nie przeszkadza ;P
      Pooolecam

      Usuń