wtorek, 4 września 2012

Powrót do szkoły

Cześć Kochani ,
dziś późno wstawiam posta ale to przez to ,że już jestem zmęczona po pierwszym dniu w szkole . Potem jeszcze musiałam jechać do chłopaka bo jest chory i pojechałam w odwiedziny ; )
Więc wstawiam krótką notkę z rzeczami , które sobie kupiłam i są bardzo praktyczne w szkole . ! ^^



Mechaniczny ołówek - bardzo go lubię , według mnie jest o wiele lepszy do pisania niż zwykły.

Kolorowe długopisy STABILO - fajna sprawa ^^ podobno kolorowe notatki są lepiej zapamiętywane od zwykłego długopisu nawet o 50 % .

Korektor - Hmmm... korektor jak korektor ; )

Wkłady do ołówka mechanicznego - zapas xp

wszystko kupiłam  TESCO + zeszyty.
Jeszcze nie kupiłam sobie plecaka więc nosze torbę z house:




Ale teraz widziałam w housie nową torbę i strasznie mi się podoba . Czekam na promocje ♥
Oto ona:





2 komentarze: