czwartek, 20 września 2012

Laminowanie włosów

Cześć kochani ; )

Jak Wam leci weekend ? Bo u mnie jak zwykle dużo nauki ;/
Dziś znalazłem trochę czasu i chciałam napisać o laminowaniu włosów w domu .
Dokładniej laminowanie włosów żelatyna ^^

Jakie efekty daje laminowanie ?
* włosy mniej się puszą
* są gładkie
* lśniące
* włosy są wygładzone
* miękkie
* końcówki mniej się puszą 

Co jest potrzebne do laminowania ?
* miseczka
* łyżeczka
* zwykła żelatyna spożywcza
* jakaś odżywka do włosów
* ciepła woda
* woreczek foliowy lub jak ktoś ma czepek foliowy
* ręcznik

Jak laminować ? :

To tak zaczynami od wsypania łyżki żelatyny do miseczki następnie wlewamy trzy łyżki ciepłej wody, żeby ta    
żelatyna się rozpuściła . Ostawiamy do wystygnięcia i idziemy umyć włosy. Uwaga nie zostawiajcie żelatyny na zbyt długo ponieważ po prostu zgęstnieję.
Jak umyłyśmy włosy to suszymy je ręcznikiem . Do rozpuszczonej żelatyny dodajemy łyżkę odżywki do włosów i mieszamy bardzo dokładnie ,żeby nie było żadnych grudek.
Taką maź nakładamy na całą długość włosów , upinamy i zakładamy woreczek foliowy ( ja założyłam 2 + czepek - na dole;D ) na te woreczki foliowe zawijamy turban na głowie z ręcznika i trzymamy to 45 minut.
Po upłynięciu czasu spłukujemy dokładnie włosy chłodną wodą , NIE MYJEMY SZAMPONEM ..
i to tyle ; ) 
Próbowałam tej metody i naprawdę działa ; ) Mam zdjęcie włosów przed laminowaniem a po zapomniałam <gapa> -.-

Uwagi:
* nie można tego zabiegu stosować do każdego mycia, laminujcie włosy na specjalne okazje lub z odstępem tygodnia
* po laminowaniu włosów pamiętajcie ,żeby stosować odżywki nawilżające i odżywcze

Moje włoski :P






odżywka


hhaha ^^ woreczki i czepek xD






maź  ;p




No i to tyle ^^ chciałam Wam jeszcze się pochwalić jakie przepiękne kwiaty dostałam od mojego chłopaka ♥




Do następnego ; )

Ps przyszła mi biała perła do zębów ^^





2 komentarze: