piątek, 14 września 2012

Upragniony weekend ♥

Siema  ;) Wreszcie weekend ...
Jejku dla mnie to był bardzo ciężki tydzień . Miałam bardzo dużo nauki nawet nie miałam czasu , żeby dodać jakiegokolwiek posta. ;/

Wróciłam ze szkoły i tylko podam Wam informacje , że dziś wieczorem albo jutro dodam notkę z serii '' domowe kosmetyki '' czyli zrób to sam . ; )
Od razu mówię , że nie te produkty nie są wymyślone przeze mnie , tylko kieedyś czytałam o tym w gazecie lub w internecie i przykuło to moją uwagę ; D


A jeszcze chciałam Wam powiedzieć ,że są promocje w sklepie Housa ( Uwielbiam ♥ xd ) Promocja jest od dziś do 18.09. PROMOCJA 40 % więc myślę ,że godna uwagi ; )
Wystarczy wejść na swojego facebook'a , następnie na stronę HOUSE i kliknąć ''House kupon'' i pozostaję tylko przepisać kod lub wydrukować cały kupon i biegnąć do sklepu ^^


Do następnego ; )

2 komentarze: